(ver)huis op orde

 

werkwijze en tarieven


Kennismaking 

Na ons eerste telefonische contact plannen we een gratis en vrijblijvend kennismakingsgesprek van ongeveer 1,5 uur bij u thuis. Tijdens dit gesprek brengen we in kaart wat uw wensen zijn, waar u hulp bij zou willen of wat u zou willen veranderen. 


Werkwijze

Ik kijk hoe ik u het beste kan helpen en maak een inschatting van de benodigde tijd en kosten. Omdat elke situatie anders is, u zult van mij een offerte op maat ontvangen. Na overeenstemming ga ik voor u aan de slag. 


Tijdens de werkafspraken die volgen zal mijn rol vooral praktisch van aard zijn, gecombineerd met coaching. We zullen technieken gebruiken waarmee u zelf verder kunt - met een blijvend resultaat. U bepaalt zelf het tempo.


Een werkafspraak duurt minimaal 2,5 uur. Aan het eind van deze afspraak bepaalt u zelf of u een volgende afspraak wil plannen en, zo ja, na hoeveel tijd. Met de technieken die ik u zal leren, kunt u in de tussentijd zelf aan de slag. 


Werkgebied

Mijn primaire werkgebied is 't Gooi: Naarden - Bussum - Laren - Blaricum - Huizen - Hilversum - Loosdrecht - Hilversumse Meent - 's Graveland - Weesp - Baarn - Eemnes. Maar ook daarbuiten kom ik graag langs.


Vertrouwelijk

Uiteraard ga ik vertrouwelijk met uw gegevens om. Ik ben aspirant lid van de Nederlandse Beroepsvereniging voor Professional Organizers (NBPO) en werk volgens de gedragscode van deze vereniging, die onder andere geheimhouding garandeert.


Algemene voorwaarden

Als aspirant lid van de NBPO maak ik gebruik van hun Algemene voorwaarden. Door op voorgaande link te klikken kunt u deze downloaden. 


Vergoedingen | PGB

Soms kunnen kosten vergoed worden, bijvoorbeeld uit een Persoons Gebonden Budget (PGB). Houders van een PGB met indicatie ‘individuele begeleiding’ kunnen de diensten van een Professional Organizer hieruit laten betalen. 


Annuleren

Wanneer een afspraak korter dan 24 uur van tevoren wordt afgezegd, zal ik deze in rekening brengen.